Meer dan 400 bedrijven gingen u voor

Al 27 jaar ervaring

9,2

De huidige omvang van ons bedrijf is mede dankzij de hulp en expertise van Stouten & Wijnen.

Gijs van Doesburg
DGA
9,4

Door onze samenwerking kunnen wij sturen vanuit de cijfers.

Dirk Hoogenboom
Eigenaar
9,5

Stouten & Wijnen is open, kordaat en super eerlijk. Dat waardeer ik enorm.

Gerard de Jong
Eigenaar NES BV
8,7

Tijdens de overname van ons familiebedrijf heeft Stouten & Wijnen ons enorm gesteund.

Christel Beijer
Eigenaresse

Overzichtelijke financiële administratie

Overzicht in je administratie zorgt voor structuur en vormt een goede basis voor beslissingen. Maar dit vergt wel enige inspanning en we begrijpen dat u zich liever focust op uw onderneming zelf.

De accountants van Stouten & Wijnen helpen u daarom graag om een duidelijk overzicht te creëren, zodat alle cijfertjes weer makkelijk te achterhalen zijn.

Tijdige BTW-aangifte

Aangezien ondernemingen met omzetbelastingen te maken krijgen, dient u BTW-aangifte te doen. U kunt per maand, kwartaal of jaar de verschuldigde BTW overmaken.

We begrijpen dat het invullen van de BTW-aangifte geen pretje is voor uw onderneming. Wij helpen u graag, zodat u zich kan focussen op de prioriteiten. Zo bent u verzekerd van een tijdige aangifte en voorkomt u een eventuele boete.

Actueel inzicht

Financieel inzicht behoort tot de basis van een succesvolle onderneming. Als accountant kijken wij niet alleen terug op uw cijfers maar ook juist vooruit. Zo bent u beter bestand tegen nieuwe situaties en ontwikkelingen in de toekomst.

Wij zorgen voor actueel financieel inzicht zodat u vanuit de cijfers in het verleden in de toekomst succesvolle beslissingen kunt nemen.

Stouten & Wijnen: helpt u verder

Accountantskantoor Stouten & Wijnen is al 22 jaar actief in de regio Midden-Nederland. Wij mogen inmiddels meer dan 400 mkb-bedrijven adviseren.

Wij treden op als uw rechterhand in ondernemerschap. Wij kijken en denken met u mee.

Wat u écht verder helpt?

Een adviseur die uw bedrijf, branche en regio door en door kent. Wij geloven in persoonlijk contact. U heeft dan ook een vast aanspreekpunt binnen onze organisatie.

Wij maken graag kennis met u.

Veelgestelde vragen

Is overstappen lastig?

Overstappen naar ons is heel makkelijk. Wij werken met alle boekhoudpakketten en nemen de overstap graag uit handen, zodat u zich kunt focussen op uw business. Door afspraken tussen accountants zal er een soepele dossieroverdracht plaatsvinden bij een overstap.

Wat is Online Samenwerken?

Via online samenwerken kunt u aangiften en jaarstukken accorderen. Daarnaast kan er samengewerkt worden voor het aanleveren van input. Een efficiënte manier voor overzicht en inzicht.

Welke diensten bieden jullie?

Naast accountancy bieden wij fiscaal advies, bedrijfskundig advies en financieringsadvies. Een totaalpakket om u zo goed mogelijk te ondersteunen.

Pas ik wel bij Stouten & Wijnen?

De kernwaarden waar wij voor staan, laten zich vangen in zeven termen: betrokken, enthousiast, plezier, verantwoordelijk, initiatiefrijk, nieuwsgierig en kritisch. Bent u die ondernemer met groeiambitie en kunt u zich vinden in de bovenstaande termen? Dan nodigen wij u graag uit voor een kennismaking.

Wat zijn jullie tarieven?

Elke onderneming heeft haar eigen grootte en uitdagingen, waardoor één tarief niet mogelijk is. Wat wij wel bieden is transparantie in onze tarieven. Zo weet u van tevoren exact waar u aan toe bent.

Op zoek naar een echt betrokken accountant?

Als enthousiaste partner met het nodige relativeringsvermogen vinden wij het leuk om, met en naast jou, je organisatie verder te helpen.