Meer dan 400 bedrijven gingen u voor

Al 25 jaar ervaring

8,7

Tijdens de overname van ons familiebedrijf heeft Stouten & Wijnen ons enorm gesteund.

Christel Beijer
Eigenaresse
9,4

Door onze samenwerking kunnen wij sturen vanuit de cijfers.

Dirk Hoogenboom
Eigenaar
9,2

De huidige omvang van ons bedrijf is mede dankzij de hulp en expertise van Stouten & Wijnen.

Gijs van Doesburg
DGA
9,5

Stouten & Wijnen is open, kordaat en super eerlijk. Dat waardeer ik enorm.

Gerard de Jong
Eigenaar NES BV

Wanneer is een controleverklaring verplicht?

Voor de grotere ondernemingen is een controleverklaring verplicht. Dit is het geval als uw onderneming twee opeenvolgende jaren aan twee van de volgende criteria voldoet:

  • Een balanstotaal van meer dan 6 miljoen euro
  • Een netto omzet van 12 miljoen euro
  • Minimaal 50 (full time) werknemers in dienst

De accountants van Stouten & Wijnen gaan graag aan de slag om zowel een verplichte als vrijwillige accountantscontrole uit te voeren. Heeft u nog vragen? Neem contact op en stel ze gerust.

Controleverklaring

Betrokken accountants

Bij een accounts controle en een controleverklaring gaat het om meer dan alleen de uitvoering van de werkzaamheden. Het team van Stouten & Wijnen bestaat uit betrokken specialisten die u waar nodig adviseren. Door interesse en regelmatig contact begrijpen wij uw ondernemersbehoefte. Met hart en ziel werken wij bij Stouten & Wijnen dagelijks mee om de plannen, wensen en dromen van onze relaties in vervulling te doen gaan.

De kernwaarden waar wij voor staan, laten zich vangen in zeven termen: betrokken, enthousiast, plezier, verantwoordelijk, initiatiefrijk, nieuwsgierig en kritisch. Bent u die ondernemer met groeiambitie en kunt u zich vinden in de bovenstaande termen? Dan nodigen wij u graag uit voor een kennismaking.

Het is van groot belang om constant inzicht te houden in uw financiële situatie. Stouten & Wijnen helpt u graag hierbij en zet alle cijfers om in leesbare informatie. Wilt u meer informatie over Stouten & Wijnen en onze werkzaamheden? Neem hieronder contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Is overstappen lastig?

Overstappen naar ons is heel makkelijk. Wij werken met alle boekhoudpakketten en nemen de overstap graag uit handen, zodat u zich kunt focussen op uw business. Door afspraken tussen accountants zal er een soepele dossieroverdracht plaatsvinden bij een overstap.

Wat is Online Samenwerken?

Via online samenwerken kunt u aangiften en jaarstukken accorderen. Daarnaast kan er samengewerkt worden voor het aanleveren van input. Een efficiënte manier voor overzicht en inzicht.

Welke diensten bieden jullie?

Naast accountancy bieden wij fiscaal advies, bedrijfskundig advies en financieringsadvies. Een totaalpakket om u zo goed mogelijk te ondersteunen.

Pas ik wel bij Stouten & Wijnen?

De kernwaarden waar wij voor staan, laten zich vangen in zeven termen: betrokken, enthousiast, plezier, verantwoordelijk, initiatiefrijk, nieuwsgierig en kritisch. Bent u die ondernemer met groeiambitie en kunt u zich vinden in de bovenstaande termen? Dan nodigen wij u graag uit voor een kennismaking.

Wat zijn jullie tarieven?

Elke onderneming heeft haar eigen grootte en uitdagingen, waardoor één tarief niet mogelijk is. Wat wij wel bieden is transparantie in onze tarieven. Zo weet u van tevoren exact waar u aan toe bent.

Controleverklaring

Op zoek naar een echt betrokken accountant?

Als enthousiaste partner met het nodige relativeringsvermogen vinden wij het leuk om, met en naast jou, je organisatie verder te helpen.